maandag 10 juni 2013

Little Black Beautybook : 48 warm eyeschadows.

Hello, ik toon jullie een klein beautyboekje van Elf. Hij heeft 48 warme kleuren oogschaduw. Voor de prijs van € 6, wat super weinig is! De pigmentatie is verschillend. Ik heb het gevoel dat de sparkly kleuren veel meer pigmentatie hebben dan de matte. Maar voor de prijs is het zeker de moeite waard! Super handig voor op reis want hij is zeer klein. Toen ik het bestelde had ik totaal niet verwacht dat het zo klein was. Precies een agenda boekje. Je hebt ook een koude kleuren editie, die toon ik jullie morgen. Verkrijgbaar op de website van Elf.



De kleuren gaan iedere keer van boven naar onder.
( Klik op de foto als je ze groter wil zien )





Wat vinden jullie van dit schattige boekje?
Dikke kussen!

Geen opmerkingen: